4 juni.... 2012-06-04

Snart är de dags att bege sig till arbetsförmedlingen.
De va något informationsmöte om jobbgaranti.
O enligt min handledare va jag tvungen att gå på de.

Ska packa väskan också, för efter mötet bär de av till Mönsterås.
Hämta lillasyster, tanka bilen sen bär de av mot Växjö.
Vi ska ha kalas hos pappa o dom imorgon för Sofie som fyllt.
O även för mig som fyller år om några dagar.
Så de ska bli skönt o va "ledig" från jobb idag och imorgon.
Såg på telefonen dock att bemanningen ringt fan 11 gånger.
Vid 6.45, verkar fan inte som de finns några vikarier, lustigt.

Aja, nu har jag inte tid o sitta här mer :-)
Mycket att göra innan det är dags. Tjodelo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback