26 juni.... 2012-06-26

Först klarade jag av jobb 7:30 - 13:00.
Varit en riktigt seg dag, hallå mensvärk.
Så gått runt som en kutig gammal kärring.
Väl hemma så sov jag ett tag.
Sen vid 16:30 körde jag fröken Nyman t jobbet.
 
Sen hade jag tänkt att jag skulle till gymmet idag ju.
Men hoppar de o tar en liten promenad istället.
Solen skiner ju nu o de är skönt ute.
Har alldeles för ont i magen för o styrketräna.
Alltid är de något, jävla pisshelvete...
 
Sara kommer hem ikväll med, då blir de o hämta henne.
Sen käka lite sen sover jag nog med henne inatt.
Har mycket att prata om efter allt som hänt lilla Axel :-/
Men änglavakt, puh, verkligen.
 
Imorgon är jag iallafall ledig, vilket är skönt.
Ska följa med Leo till Örebro, han skulle hämta en bil.
Sen ska jag handla en tröja o grejer till håret.
Ska spela brännboll på lördag här i stan.
De är lag från hela stan man får göra själv o anmäla sig.
Blev tillfrågad idag, så jag vart skitglad.
Så de ska bli riktigt roligt faktiskt.
Vi heter " The Milfs ", haha.
Ska vara färgglada, svarta leggings o vara höggravida ;-)
Sen alkohol på de, kan bli klurigt o hitta rätta löptekniken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback