25 juni.... 2012-06-25

Min första schemadag idag, började med delad tur.
Första va 7-12 o den turen har jag redan avverkat.
Jobbat med Marie o Susanne, skrattat som tokar.
Skrynklisarna bara sitter o undrar vad vi styr med.
 
Ska tillbaka igen nu vid 16:00 o går av igen vid 21:00.
Skönt o jobba med ordinariepersonal, blir så stelt med vikarier.
Eller ja, de beror ju helt o hållet på vilka vikarier de är.
 
Skulle till gymmet efter jobbet men de va nytt från och med idag o ha lunchstängt.
Så de skulle tydligen vara stängt mellan 12-15, o de va ju en jävla dum tid.
O de spöregnar ute så kan inte gå ut heller, eller kan o kan, jag har ingen lust.
Men de får bli gymmet imorgon istället, o kötta lite :-)
 
Blir o platta mitt svintohår nu o sen ta sig något o äta.
Sen bär de av till Sjösidan igen :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback