21 juni.... 2012-06-21

Trött som ett jävla troll idag på morgonen.
Kom till jobbet just in time.
 
Allt har flytit på hela dagen, jobbat med bästa Susanne o Marie.
Surt att Gunilla har gått på semester, för hon är favo hos mig med.
 
Slutade kl 16:00, sen blev de att åka o handla lite.
Eftersom jag inte ska fira midsommar imorgon som alla andra.
Så ska jag göra lite midsommarmat själv imorgon.
Så köpte lite nypotatis, premiär i år för min del :-)
Lite gräddfil, burkskinka, sill o gräddfil.
 
Jobbar imorgon midsommar först 7:00 - 13:30.
Sen blir de hem o packa inför midsommardagen.
Då jag ska åka över till Öland, o vara där till söndag.
Ska även städa lite lätt o tvätta de lilla som är i korgen.
Tvättstugan lär ju knappast va bokad en midsommarafton ;-)
Sen ska jag sova ett par timmar, låtsas som de är en vanlig dag.
Sen börjar jag jobba vid 21:00 igen, går av midsommardagen 7:00.
Därefter raka vägen mot Öland/Köpingsvik.
När jag är framme där ska jag sova ett par timmar.
Sen blir de att umgås med mamma o alla, åka in till Borgholm.
Och träffa Jocke som de va evigheter sen jag såg.
Så de blir en kanonbra helg, trots att jag jobbar mestadels av tiden.
Är ledig söndag sen kör schemat igång på måndag = full rulle.
 
Trevlig midsommar på er alla :-)
Jag ska göra de bästa av situationen.
 
O grattis fröken Nyman på födelsedagen.
Hoppas du haft världens bästa dag idag <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback