20 juni.... 2012-06-20

De blev Stångehamn idag också o bättra på brännan.
Fröken Nyman och Sara hakade på.
Först blev de Maxi o köpa lite sallad man plockar själv.
Blev ute i solen i ca 2 timmar sen åkte jag o Jossan hem.
Jag skulle jobba vid 13:30, så va tvungen o fixa lite innan.
 
Fick paket från fitnessguru med, glad som ett barn.
Rör mig bra, äter bra, sover bra, kroppen resulterar bra med de.
Sakta men säkert, men fasta o säkra resultat :-)
 
Jobbade till 21:00 ikväll o sen blev hem, byta om, möta Sara, gå till Kråkan.
Satt där i typ 30 minuter sen gick jag hem igen, va inte på humör idag.
 
Så nu sitter jag hemma, kollar på något program på 3an, samlarpuckon.
Väntar på att äggen ska bli klara som jag ska ha imorgon.
Sen blir de att gå och lägga sig, jobb imorgon 7:00 - 16:00.
Hoppas de blir regn o kallt så jag slipper lida på jobbet ;-)
Efter jobbet blir de iallafall en vända till gymmet.
 
Bra dag även denna. Tjodelo!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback