19 juni.... 2012-06-19

Varit ute i Stångehamn med fröken Nyman idag.
Tog lång tid innan vi hittade något vindstilla ställe.
Men vi åkte o åkte o sen jävlar i havet började vi stekandet.
 
Hem o äta sen sågs vi igen o gick en långpromenad i solen med hundarna.
Den andra Jossan jobbade så vi tog hennes doggsing på promenad med.
 
Väl hemma DÄRIFRÅN så tog jag en shake o sen blev de gymmet med Sara.
Körde bröst, rygg o mage o sen intervallträning.
Sen tyckte jag de räckte för idag, alldeles för varmt med.
 
Men färg har både jag och fröken Nyman fått.
Ska aldrig mer sola med solglasögon, fått streck på kinderna.
 
Sen har jag äntligen tagit bort mitt hemska rosa, avskavda nagellack.
Så idag målade jag på ett gulaktigt, blev fint, syns knappt.
 
Nu har jag precis duschat, o ska iväg o grilla med Sara, Axel o några till.
Kommer nog bli trevligt, vädret är ju toppen fortfarande :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback