17 juni.... 2012-06-17

Idag har jag en sån där rolig tvättdag.
Hade så äckligt med tvätt, förstår inte hur.
Jag är ensam men har jämt tvätt som om de vore en familj.

Solen skiner till och från men jag har bestämt mig för o ta de lugnt idag.
Va ute igår o är lite halvseg idag, men de börjar ta sig.
Ska kolla på film sen, från när jag o min syster va små.
Sett den tusen gånger, men kan se den tusen gånger till.

Jag rensade min garderob för ett tag sen.
Hittade ett par Wrangler-jeans som jag inte använt.
Dom har varit försmå, o jag har haft dom ute på "Köp-/och Sälj".
Men nu har jag raderat dom därifrån, för nu satt dom som en smäck.
Enda som behövs fixas är att benen längst ner ska sys in o sen sys upp lite.

Ahaja, nu blir de tvättstugan.
Tjodelo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback