:-).... 2012-06-01

Hemma o sådär, jobbet gick bra :-)
Alla kom i säng som dom skulle.
Glada miner, mycket skoj o skratt.
Då trivs man med sina skrynklisar.
Har en gubbe som är så förtjust i mig.
Vill aldrig ha hjälp av någon annan än mig.
Ja, såklart när jag jobbar då, annars går de ju inte.
O han skiner alltid som en sol när han ser mig.
Dom tycker jag är tokig, men de ska man va ;-)

Känner mig faktiskt bättre i kroppen nu.
Dock har jag jävlig hosta som tycks bli värre.
Så de blir o vila i helgen från träning, vilket suger.
Men jag kör lite smått hemma, får panik annars.

Imorgon tidigt åker jag till Mönsterås som sagt.
Ska bli skönt o få komma "hem" o umgås lite.
Träffa familj, moster m. familj o morbror m. familj :-)
Grilla o sådär, sen ska jag försöka sova lite innan alla kommer.
Ska jobba natt imorgon, så jag går på vid kl. 21.00.
Sen går jag av söndagmorgon vid kl. 07.00 :-)
Hade velat ha någon mer bredvidgång.
Men antar jag fått bra omdöme.
Så de behövdes väl inga fler, så imon är jag själv.
Men jag ska nog sysselsätta mig.
MÅSTE ha en energidricka imorgon, kaffet sist dödade magen.
Men de blir nog bra när jag väl är på plats :-)

Fick väldigt mycket beröm igår av en ordinariepersonal jag jobbade med.
Hon tycker att jag kan mycket o de är kul jag är så omtyckt.
Även de gamla som är så dementa att dom ej har något minne frågar efter mig.
De är positivt, för då gör jag ju något gött iallafall o de är skönt o höra faktiskt :-)

Ska ta mig något lätt att käka nu o sen kolla lite film.
Mer än så orkar jag inte nog, även om de hade vart trevligt o gå ut ikväll.
Men de får vi ta en annan kväll, när jag är 100% i kroppen.

Trevlig fredag, tjodelo! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback