:-).... 2012-06-06

De har gått bra att jobba, slutade vid 13.30.
Är inte ett dugg trött nu, så blir inget sova.
De är ju onsdag idag, vilket innebär hemgång.
Och idag va de 4 stycken som begav sig hemåt.
Och imorgon kommer de folk tillbaka, en ny farbror med :-)
Surt jag inte jobbar imorgon, men får ju träffa han på fredag.

Varit o hämtat ut min klänning jag beställt från H&M.
Hade tagit fel storlek sist, men nu fick jag rätt.
Men den satt inte alls bra, ser snarare ut som jag ska ta studenten.
Å de ska jag ju inte, även om jag skulle vilja göra de om o om igen.
Så de blir att skicka tillbaka den o ha något enklare på kusins student.
Men de är inte förän nästa vecka, så får bli problem då ist :-)

Snart blir de o duscha o fixa sig lite.
Sen blir de utgång för o fira Jossan som fyller år idag.

Nu kommer de lite bilder från Växjö.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback