Välkommen sköna juli.... 2012-07-02

Amanda igårkväll "Malin, imorgon sover vi jättelänge."
Jotack, de blev de, vi sov till efter 12, händer aldrig.
Iallafall inte för mig, annat för Amanda som är tonåring ;-)
 
Men vi gick upp, Amanda donade frukost, stekte lite ägg.
Hon packade, jag duschade, o sen gjorde vi lite mat innan hon skulle hem.
Fick bli lite ugnsstekt kycklingfilé, bea-sås o ris.
Sen körde jag henne till bussen, vinkade hejdå.
 
Sen åkte jag raka vägen till fröken Nyman.
Vi åkte till Maxi o hon köpte hårfärg.
Sen färgade jag hennes hår, blev KANON.
Blir ju knappt sugen själv å bli brunett igen.
 
Sen så kom Jossan, vi åkte till Maxi, igen :-)
Handlade lite gutt o sen åkte vi hem till Nyman.
Kollade "Burlesque", dom hade inte sett den.
Medans jag sett den tusentals gånger.
O alla satt o dreglade o dampa.
Kärlek på film är så fiiint :-)
 
Nu ligger jag hemma i sängen, med sjukaste träningsvärken någonsin.
Benen har varit som betongklumpar hela dagen, likaså armarna.
Brännboll tar mer på musklerna än vad man kunde ana.
Jösses amalia, men gött är de med träningsvärk, i måttlig mängd.
 
Nu blir de o sova, hoppas på fint väder tills imorgon.
Så man kan steka lite på förmiddagen innan de är dags för jobb.
Denna vecka jobbar jag måndag - söndag. HEJA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback