Tisdag.... 2012-07-31

De blev jobb 7-16 o dagen har rullat på.
När de gamla sov fick jag ett av mina ryck jag får ibland.
Skulle göra sockerkaka, som blev spetskaka.
O när den stod i ugnen gjorde jag tigerkakor.
Så nu har mina sötnosar gutt fikabröd ett tag.
 
Efter jobbet blev de snabba ryck hem, duscha o fixa.
Sen bar de av mot Kalmar med Leosson.
Han kollade bilar o så blev de en sväng till Ikea.
Därefter drog vi o hämtade ut biobiljetter.
Sen blev de bio, "Abraham Lincoln 3D Vampire".
Jag älskar allt som har med vampyrer o göra, så jag va glad.
Aldrig kollat på 3D-bio, så de va häftigt.
Skrämde livet ur Leo när jag skrek över hela salongen.
O sjönk ner i biostolen som ett litet barn.
 
Dags o sova, jobb imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback