Lördag 14 juli 2012.... 2012-07-15

Vaknade å va seg som en kratta. Pratade lite med Jossan sen drog jag dit. Vi gick en promenix i regnet med Alfons. Till Maxi å köpte cola o marinerade vitlöksklyftor å en vattenmelon. Sen låg vi i soffan å kollade på Justin Biebers film. Jag har sett den såå många gånger. Jossan bara "Gråter du?" Jag bara "Jaaa de gör jag" Å hon "Haha jag me." Vilka fjantar, haha. Sen drog jag hem å sov ett par timmar. Började jobba vid 21:00 å slutar 7:00 imorgonbitti. Än så länge har de varit lugnt. Peppar peppar ta i trä. Jag har fixat allt så nu väntar jag på att klockan ska gå. Har några skjortor jag ska stryka bara. Sen några katetertömningar. Å kommer min lilla farbror upp som han brukar blir de å duscha å fräscha till han. Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback