Josse min räddare i nöden!.... 2012-07-19

Mellan jobbpassen idag så skulle jag sova, eftersom jag va helt slut.
Men gav de många försök, gick åt helvete rent ut sagt.
Sen smsa jag Jossan, så jag åkte bort till henne för kaffe.
Prata av mig lite, så jag va lugn sen när de va dags för jobb.
Blev kallad till chefen innan pass två väntade, o de kändes skönt.
Ventilera sig lite o nu när jag va lugn va de lättare o förklara.
Å hon hade full förståelse, vilket va skönt.
Dom vill ha mig kvar, därför ska dom va rädda om mig.
 
Efter jobbet kom Jossan o Alfons till mig.
Chillat hela kvällen, kollat lite tv.
Sen vart vi hungriga så gjorde lite pommes.
Sen har vi haft Alfons-mys i soffan.
 
Kaos dag slutade bra.
Imorgon är jag ledig som sagt.
Sova ut och sen umgås med min bästa Jossä!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback