Fredagen den trettonde.... 2012-07-13

Drömt sinnessjuka drömmar inatt. Tur de bara va en dröm när jag vaknade. Varit å handlat med Josse idag. Köpt massa gutt idag :-) Köpte två nya dukar å ljuslyktor. Sen nytt puder å ansiktscreme. Nu får vi se om flötet försvinner. Kommit in i någon period då de känns som ansiktet är insmörjt i smör. Varit på Maxi å storhandlat också, vilket va välbehövligt. Å jag sparar aldrig kvitton om jag handlar mat. Men gjorde de idag. Satt å kollade på de hemma hos Jossan å såg att 2 gurkor för 18 kr va 120 kr. Så jag åkte tillbaka. Å fick 100 kr kontant tillbaka å en check på 25 kr. Så de lönade sig ju verkligen :-) haha. Jossan har åkt till jobbet så Alfons är hemma hos mig nu. Ska snart ut på en promenad. Började regna förut så vi gick en snabbis bara. Ikväll blir de Åströms med Ehmilie, något band spelade sen skulle hon boka bord, så ska dit å käka å ha de gött vid 19:30 :-) Trevlig fredag på er alla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback