Dödens hetta / 24 juli 2012.... 2012-07-24

Vaknade utan klocka idag, helt utvilad o pigg.
Kändes riktigt skönt faktiskt :-)
 
Fixade iordning lite frukost till jobbet.
De jag numera äter varje morgon är 2 ägg o två knäckebröd med kaviar på.
Dricker väääääldigt mycket vatten, de är så gott!!
 
Borta en dag från jobbet o idag på morgonen kom jag in till en farbror.
"Där är du ju min lilla ängel, som jag längtat efter dig!"
Då blir man glad, han sträckte ut sina armar i sängen.
Å så fick jag världens bamsekram :-)
 
Allt har flytat på superbra, inte ett dugg jobbigt idag.
Suttit med dom gamla på våran stora balkong o njutit av solen.
Nästan lite för varmt bara sådär, med tanke på allt regn som varit.
Så kommer bara solen smacksmack PANG o de är molnfritt, sol o kvavt.
Man ska egentligen inte klaga, men man hinner ju knappt vänja sig.
 
Skulle tvättat o donat idag men mina cp-grannar som tvättar 24/7 hade bokat igen.
Nästan så jag har lust o plinga på hos dom o fråga om dom har tvätt-mani eller något.
För så mycket tvätt kan man inte ha, har jag inte tvättat på 2 veckor är jag klar på en dag.
 
Å angående mina säljobjekt så går de kanon.
Va å lämnade 2 saker idag o fick precis en annan sak såld.
Så de här går ju som på räls, fan så kul :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback