Ängel.... 2012-07-05

Sov som en stock tydligen när morsan kom på besök.
Hon väckte mig o jag flög upp från soffan o fattade ingenting.
Vi tog en vända ner till hamnen där de va gamla bilder på visning.
Sen gick vi o kikade lite o sen drog vi o handlade.
Hemma hos mig satt vi o guttade oss med köttbullesmörgåsar med rödbetssallad.
Satt o spelade in fula filmer o skickade till min syster :-)
 
Sen kom Jossan o Alfons, sen sa vi hejdå till mamma.
Gick hem till Jossan, jag hade gjort 2 köttbullisar till henne.
Så de satt hon o smaskade i sig när vi kom till henne.
Jag gjorde flätor på henne o så kollade vi på film.
Sen när klockan va mitt i natta tog vi en raggarrunda med bilen.
Sen körde hon hem mig, o nu är jag hemma.
 
Snart dags att sova, upp tidigt imorgon.
Jag ska följa med fröken Nyman på arbetsintervju.
Eller, jag ska följa med som moraliskt stöd.
Medans hon är på intervju promenerar jag :-)
Sen vid 13:30 - 21 är de dags för jobb för min del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback