6 juli 2012.... 2012-07-06

De märks att de är åska i luften.
De är kvavt, de är kladdigt o bara blää.
 
Varit hos polisen å fixat nytt pass.
Sen gått en promenad på stan med Nyman o Alfie.
Gick förby Byggebo också o pratade om lägenheten.
Men den va redan reserverad, av ett nöt som inte ens tittat på lägenheten.
Den va ju som gjord för mig å Bagge, men bara å kolla vidare :-)
De är ju inte så att jag vantrivs i min, trivs jättebra.
Men har kallhyra o till vintern är de inte kul.
Nu på sommaren är de döden, hur mycket jag än har öppet.
Hade ju varit perfekt om man kunde "spara" all värme som är nu.
O använda i vinter sen, hade inte behövt kosta så mycket då :-)
 
Gjort mat o ätit. Sitter o chillar lite nu.
Ska jobba om 1 timma, till 21:00 ikväll.
Latitud i helgen här i stan.
Jag har inte köpt någon biljett.
Tyckte inte de va någon mening.
Eftersom jag jobbar både lördag å söndag.
Men ikväll kanske de blir en sväng med Nyman o kolla läget.
 
Trevlig fredag på er! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback