5 juli 2012.... 2012-07-05

9.30 skulle jag o Fröken Nyman åka till Blomstermåla.
9.15 ringde de på min dörr o jag FLYGER upp.
De va Jossan, hon frågade om jag sov, NÄHÄ sa jag :-P
Men när vi kom ut till bilen erkände jag att jag sov som en stock.
Men jag fixade mig fort o vi kom iväg straxt efter 9.30.
 
Medans hon va på sin arbetsintervju så gick jag med Alfons.
Skönt väder o jag hittade lite småvägar i Blomstermåla.
Gick cirkus 1 timma o de satt gött, sen låg vi i bagaget o chillade.
Hade såklart luckan öppen, tills Jossan kom.
Sen åkte vi hem till mor min o fikade lite.
Sen bar de av hem till stan, jobb väntade ju för mig.
 
Idag hade jag verkligen ingen lust alls att jobba.
Jobbat måndag, tisdag, onsdag o ikväll.
Ska jobba fredag, lördag o söndag också.
Så vart varje dag denna veckan.
 
När jag väl kommer till jobbet så kommer chefen ner med en lista.
Där de va massa tider som va "lediga" pga personalbrist.
Dum som jag är sätter jag upp mig på dom jag kunde.
Ledighet för mig existerar tydligen inte. Jag är så pucko!
 
Imorgon ska jag till polisen iallafall, o fixa pass.
Sen blir de att gå till Byggebo o prata om lägenheten.
Så jag vet om jag ska säga upp min lägenhet eller inte.
Sen blir de jobb 13:30 - 21:00, precis som idag.
 
Nu ska jag snart sova, för jag är helt jävla slut...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback