30 juli 2012.... 2012-07-30

Då va de redan söndag, så sjukt fort denna helgen har gått.
Å de stämmer verkligen när man säger "De går fort när man har roligt".
För de har jag verkligen haft denna helgen ska gudarna veta.
 
Men i fredags jobbade jag 7-16.
Jag hann å handla, o plocka lite hemma.
Sen kom Leo o hämtade mig, vi skulle på lägenhetsvisning.
 
Efter den visningen drog jag hem o städade.
Sen kom J :-) O vi fixade käk.
Sen fixade vi oss å drog till Jossan o Andreas.
Drack lite o chillade sen drog vi ner till Hamnfestivalen.
Mycket folk, väldigt trevligt, massor av öl.
Men jag va trött efter allt härj som vart hela dagen.
Så J o jag gick hem o sov som två stockar.
 
 

 
Lördagen så hade vi plan A och B.
Plan A gick åt skogen pga vädret.
Så vi tog plan B o åkte till Kalmar.
Jag, J, Jossan o Andreas.
Vi gick på stan, jag köpte lite smink.
Vi käkade o sen åkte vi hem.
 
Väl hemma så drog vi till Maxi, inhandlade till kvällen.
Vi skulle grilla och äta potatisgratäng.
Jag o J drog hem, duschade o fixade oss.
Sen gick vi till Jossan o dom o började med maten.
Potatisgratängen blev sinnessjukt god :-) Mums!
Mätta å belåtna så fixade jag Jossan o sen mig själv.
Sen joinade vi grabbarna o spelade spel å intog alkohol.
Klockan gick o vi gick ner till stan, Hamnfestivalen.
Lika trevligt denna kväll, vi åkte två karuseller.
Galet, men så sjukt kul.
Tack för en galet bra helg <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback