26 juli 2012.... 2012-07-26

Jag vaknade vid 6:30 idag på morgonen av värmeslag.
Så jag har varit vaken sen dess.
Smsade Jossan direkt, men hon vaknade inte.
Så jag donade lite med tvätten o käka frukost.
Sen ringde jag o sen efter någon timme kom hon.
 
Så vi drog ut till Stångehamn o stekte som aldrig förr.
Som jag längtat efter detta väder när man är lite LEDIG.
Dock är jag inte ledig idag, börjar jobba nu vid 16:00 till 21:00 ikväll.
Men förmiddagen har varit fri o jag har fått njuta av solen :-)
Sen drog vi hem, rastade Alfons lite, stackarn död av värmen.
Sen tog vi en kaffe o både Josse o jag är som döda maskar.
 
Duschat o ätit o plockat ner de jag ska ha till jobbet.
Ska jobba med en ny tjej ikväll, får se hur de går.
Nya hit o nya dit, fan är så trött på de.
Men får bita ihop har bara 2 veckor kvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback