23 juli 2012 / Sjukskriven.... 2012-07-23

Idag är jag sjukskriven å hemma från jobbet. Det har varit alldeles för mycket nu på väldigt kort tid. Jag är för snäll å bryr mig mer om alla andra. Sätter mig själv i sista hand o tänker för mycket. Jobbar varje dag å tar till mig många tider. Chefen har varit på mig å även mina kollegor. Men igår fick de va nog, fick inte in någon vikarie. Jag va själv ett par timmar tills kvällen skulle komma. När jag kom hem fick jag migrän. Spydde å hade mig. La mig å sov å vaknade helt död. Drog till Jossan men hon körde hem mig. Sen bröt jag ihop totalt. Ringde natten å förklarade hur de låg till. Å de va inga problem. Hon förstod å tyckte jag gjorde rätt i att stanna hemma. Behöver ofta en hel dag å bara sova igen mig efter mina migränanfall. Chefen ringde mig idag, orolig, å undrade hur de va med mig. Om jag behövde va ledig mer eller hur jag kände mig. Men jag är på jobbet imorgon igen. Har denna veckan kvar å två till. Sen är de slut med detta å jag åker till Turkiet. Där jag verkligen ska slappna av. Inte tänka på någon annan än mig själv å bara njuta. Idag har jag varit med Jossan å Alfons. Bästa medicinen som går att få. Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback