20 juli 2012.... 2012-07-20

Börjar detta inlägg på att svara på en kommentar jag fick i förgående inlägg.
De jag menar med att jag ska skaffa en HUND om jag ska skaffa hund.
De är att jag vill ha en stor hund, en rejäl sak.
Så de är ingen dubbelmoral här inte.
Alla är vi olika, vissa vill ha stora hundar, vissa vill ha små.
O jag tillhör dom som vill ha stora hundar.
Sen har jag ingenting emot små hundar :-)
 
-----
 
Inatt har jag sovit väldigt oroligt.
Min rygg börjar spöka igen så har vänt o vridit på mig.
Drömt massa lustigt o de har inte vart ok.
 
Men gick upp tids nog iallafall, Jossan kom.
Vi käkade frukost, hos mig, sen fixade vi oss.
Sen åkte vi till Kristdala för de va marknad där idag.
Träffade hennes mamma o sambo o hennes mormor :-)
 
Sen åkte vi därifrån o drog till Shalom, ett ställe med gamla saker.
Sen släppte Jossan av mig hemma för klockan va straxt efter 15:00.
Å de väntade jobb för mig vid 16:00 till 21:00.
 
Jobbat å de har gått bra. Timmarna har gått väldigt fort.
Men imorgon är de på att igen, jobbar delad tur imorgon.
Så går först från 7-12, sen börjar jag vid 16 igen o går av 21.
 
Nu är de dags för en film, sen sova.
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback