2 lediga dagar.... 2012-07-10

I måndags va jag ledig, så otroligt skönt.
Jag o Jossan åkte ut o skulle sola för de va såå varmt.
Men vi hann inte mer än å komma ut till Stångehamn, sen kom molnen.
Så vi åkte hem igen, till mig, jag packade o duschade.
Sen åkte vi till Västervik, hälsa på hennes familj.
 
Åkte till hennes farmor, ingen hemma.
Åkte till hennes pappa, ingen hemma.
Så vi åkte till Maxi o handlade lite.
Åkte hem till Jossans pappa igen.
Började med maten, sen kom dom.
Käkade o pratade o sådär, väldigt trevligt :-)
Sen på kvällen gick vi ut med Alfons o hennes pappas hund.
Det fick bli en låång promenad, vi gick runt hela Lysingsbadet.
Väl hemma så somnade vi efter ett tag, mycket skratt o så.
Väldigt bra måndag!
 
Tisdagen så åkte vi till hennes farmor, fick lite fika o sådär.
Sen så va vi på stan en sväng, men stan i Västervik är inget o hurra för.
Så vi åkte runt lite o sådär, hem till hennes pappa igen.
Dom gjorde mat idag o så lite god efterrätt fick vi också.
Sen va klockan hyffsat mycket så vi begav oss hem till stan igen.
Väl i stan så drog vi en promenad med Alfons.
Sen begav jag mig hem, o packade upp allt.
 
Bra dagar med min köööna!
Mycket skratt o tokigheter.
O sinnessjukt skönt o va ledig i 2 dagar.
 
Sen igår ringde dom från Scania.
Å jag får komma till mitt älskade LINE 7 :-D
Men dock på andra skiftet.
Men jag sa jag skiter i vilket.
Jag är tillbaka på Scania, tilbaka på line 7 :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback