2 juli 2012.... 2012-07-02

De blev en snabbvisit ute i Stångehamn.
Började jobba vid 13:30 o sov lite för länge.
 
Skulle va så mycket skönare o ha en klocka i kroppen.
Som kände av när de va sol ute så man vaknade direkt.
 
Men de blev en liten stund å jag fick lite färg iallafall :-)
Sen bar de av till jobbet till 21:00 :-)
 
Har gått ner ytterligare 5 kg med.
Så nu är jag nära mitt mål, o de känns gutt.
 
Måste va för att jag mår så jävla bra just nu.
Har fått världens underbaraste vänner, på kort tid.
Folk som faktiskt tycker om mig för den jag är.
Som lärt sig hantera mig och tycker om de :-)
Dom trivs o då trivs jag, jättemycket.
Tack för ni finns, ni anar inte :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback