17 juli 2012.... 2012-07-17

De blev en 7-16 idag, igår 7:30-16.
Uh, de där 30 minutrarna gör mycket faktiskt.
 
Idag har jag varit ensam med bara vikarier.
Jag har väl fått agera ordinarie, eftersom jag kan allt.
Å jag som person är väl inte sådär jättehajj på å lära folk.
Jag har min rutin inne i huvudet, o jag bara kör.
Så jag har bara gett raka instruktioner o bett dom se hur jag gör.
Men de har gått bra o dom tycker att dom lärt sig o sådär.
Å jag har även sagt att är de minsta lilla som är lustigt, fråga.
Så ska jag försöka förklara så gott de går.
 
Förberett hos alla pensionärer som ska hem imorgon.
Så de underlättar vid packning o allt sånt där.
Jobbar 7:30-13 imorgon, så de är skönt med en kort dag.
 
Igår åkte jag direkt till Kalmar efter jobbet med Ehmilie.
Hon skulle hämta sin telefon, o sen drog vi en snabbis till Ikea.
Jag köpte två nya krukor o ett par tofflor.
Ove Sundberg tofflor kallar jag dom ;-) Skönast.
 
Jag har varit så trött idag, vet inte varför.
Är inte hungrig, är inte törstig.
Känns som jag bara gör allt på rutin.
Kom hem från jobbet å somnade i soffan.
Sen åkte jag till Leo, tog in hans post å sådär.
Han är i Norberg på intensivkurs.
Sen blev de inte mycket mer.
Kom hem, duschade o nu kollar jag TV.
 
Blir o dejta sängen nu, för uuh, jag är så trött.
Sen måste hjärnan va redo för hemgång.
Första gången jag är "själv" utan ordinariepersonal vid hemgång.
Mycket o tänka på o viktigt att inte glömma något.
 
Tjohej!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lika söt som vanligt Malin!
Jag tycker nog allt jag får komma och kolla in din lya snart :) Kram!

2012-07-22 @ 00:09:44
URL: http://sannaelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback