11 juli 2012.... 2012-07-11

Redan onsdag å strålande sol. Jossan ringde å väckte mig. Sedan hämtade hon mig å vi drog till stan. Jag va hos Polisen å hämtade mitt pass. Och Jossan lämnade in sin lönerapport. Sen åkte vi till Gunnarsö o solade. Men de är nog inte meningen vi ska sola, för molnen kom å de blev blåsigt. Så vi tog bilen å åkte till Figeholm. De va marknad där så vi strosade runt lite. Sen tog vi en promenix med Alfons :-) Å de är så skönt, för varje dag som går minskar min hundrädsla. Sen beror de ju helt å hållet på vems hund de är å hur hunden är. Sitter iallafall på jobbet nu. Ganska skönt å va här efter ledigheten. Varit hemgång idag så de är bara 3 ikväll. Så vi har mest städat ikväll. Imorgon kommer 5 nya godbitar. Så idag jobbar jag 16:00-21:00. Tillåter vädret ska Jossan å jag springa när jag slutat jobba ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback