Sleepytime!.... 2012-01-20

Man hinner fan inte mer än o komma hem o sätta sig i soffan fören klockan dragit marathon.
Snart 01.30 o jag har inte gjort ett jävla skit sen jag kom hem från jobbet.
Ätit mina goda mirakelnudlar med lite grillkrydda på o glott "House".

Nävars, nu ska jag fortsätta i min bok som är helt fantastisk.
Ta med mig min nyhemkomna man (Bagge såklart) o gosa ner mig i sängen.
Imorgon börjar vi jobba 12.24, men jag ska in tidigare.
Ska träffa söta lilla Jossan vid 10.20 typ :) Frukostfika!
Känns som de behövs, hur mycket som helst o prata om.
Gud vad jag saknat den där lilla pärlan.

Sen blir de jobb till 18.36, hämta upp Sara Almqvistas.
Bege sig o handla lite fredagsgutt sen ska den pinglan med mig hem.
Å så blir de fredagsmys till tusen :)

Godnatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback