Onsdag, onsdag!.... 2012-01-19

De blev en sen natt inatt, som vanligt i mitt otroliga liv.
Börjat läsa en bok som heter "ENERGITJUVAR".
Rekommenderar verkligen den, jösses alltså.
Läst ett par kapitel o verkligen börjat fundera.
Å man får verkligen upp ögonen för vad som är värt o ovärt.
Vad/vem/vilka man ska lägga ner tid på och inte.

Skulle gått upp vid 9 idag o dragit till gymmet med grannen.
Men när klockan ringde va jag helt slut o min rygg ville döda mig.
Så jag skippade gymmet o sov vidare, men gick inge vidare.
Känns som en grizzlybjörn gått o trampat på ryggen.
Samtidigt som den försökt köra in en galge under huden på mig.

Låg i sängen o läste ur boken o steg upp kl 13.30, tyckte jag va värd de faktiskt.
Sen va de bara 1 timma kvar tills de va dags att bege sig till jobbet.
Så de vart inte mycket gjort idag, men skönt med sådana dagar också.
Men de har varit en riktigt soft dag på jobbet faktiskt :)
Mycket känslor med humöret, men de är gutt de också.
Skönt ibland när man inser vilka som är värda ens tid och inte.

Jag vet att jag inte är en perfekt människa, för alla har sina brister.
Men jag vet att jag har ett stort hjärta och en hjärna när de väl gäller.
Och dom som känner mig vet hur jag fungerar.
Men dom som inte uppskattar mig kan kyssa mig därbak :)
Å de får dom med nöje göra för jag tar ingen skit.

Nu ska jag avnjuta en burk tonfisk o kolla på "Sveriges Mästerkock".
Sen blir de o läsa några sidor ur min fantastiska bok :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback