Mysig fredag.... 2012-01-22

Upp o hoppa o fixa sig, sen tog jag bilen till Oskarshamn.
Skulle frukostfika med Jossan, o de va så mysigt så :)
Känns som vi inte träffats på evigheter, hade hur mycket som helst å prata om.
Fick en present av Jossan, två kaffeglas o långa skedar.
Sen hade sötnöten lagt i två guldnougat, superduperglad.
De är min favoritchoklad så jag sken som en sol :)

Tiden flög iväg sen va de dags o bege sig till jobbet.
Veckans sista jobbpass. Skönt o efterlängtat faktiskt.
Helgerna är ju faktiskt väldigt värdefulla!

Efter jobbet begav jag mig till Maxi med Jocke på jobbet.
Handlade lite till vad som skulle ätas på fredagskvällen med Sara.
Sen åkte jag o hämtade Sara och släppte av Jocke.
Sen begav vi oss hem till Mönsteråset.
Donade ihop tacotårta, något jag är grym på faktiskt.
Så fredagen stod jag för maten, o den va uppskattad.
Sen blev de sängen tidigt, för lördagen va de Kalmar-trip som stod på schemat.

Tjodelo!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback