Lördag.... 2012-01-14

Blev kvar i Oskarshamn igår, hos fröken Almqvist.
Magen o ryggen envisades så pallade inte köra hem.
Men Sara pysslade om mig med värmekudde.
Så jag somnade som ett litet barn.
Sovit som en gud o är för en gångs skull inte trött.
Känner mig som en ny människa, utvilad o glad :)

Lördag idag, ska inte göra något särskilt.
Alla måsten här hemma är klara.
Tvätten körs för fullt o nu donar jag mat.
Idag bjuder fröken Lilja sig själv på omelett.
Med lite champinjoner i.
Ikväll ska jag äta fläskfilé, potatisklyftor o någon god sås.
Ibland får man unna sig något gutt, jag o en härlig lördag.
Sett fram mot denna helgen faktiskt, inte för de är något särskilt.
Men skönt o inte ha något planerat o bara va o göra de som faller en in.

Imorgon är de 15 januari, alltså söndag.
Herrarnas handboll börjar, som jag längtat.
Håller på fram till den 29e :) WONDERBART!


Morgonmys med Saras lilla Wille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback