Lördag å Kalmar med Sara.... 2012-01-22

Sara morgonpigg som vanligt flög upp o donade kaffe.
Jag hade ställt klocka o allt men snoozade o sov länge som vanligt.
Kom iväg till Kalmar runt 12-tiden, 2 timmar senare än planerat.
De blev o shoppa lite nytt smink o nya underkläder.
Sen blev de lunch på Subway o de satt som en smäck.
En hel djungel av valmöjligheter på innehåll, jösses.

Sen begav vi oss ut till Hansacity, besökte Ikea där de blev en del inköp.
Sen drog vi till Citygross o storhandlade, snabba ryck men fick med allt.

Kom hem, Sara stod för maten, de blev baconlindad kycklingfile o lite gutt.
Men klantarslet själv skulle sätta in formen i ugnen o tappar formen så innehållet kom på ugnsluckan.
Men med lite samarbete o irritation från min sida så lyckades vi sleva upp de mesta igen.
De satt som en smäck o vi dog i matkoma i varsin ände av soffan.
Kollade Gladiatorerna o pratade om allt mellan himmel o jord.
Eller ja, jag stod väl mest för pratandet (som vanligt) o Sara sov i vaket tillstånd.
Hon gick och la sig o jag satt uppe o busade med Bagge o kollade på film.
Klockan blev 2, o den blev 3 o jag fick städryck.
Plockade in all disk o torkade av överallt.
Men sen fick jag nog o blåste ut alla ljus.
Sen gick jag in o joinade Sara i drömmarnas värld.

Mycket bra lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback