KorDanza.... 2012-01-24

Träningsvärken i morse va fan inte så farlig som jag trodde.
Låren kändes ju att dom satt där dom skulle.
Efter alla skivstångslyft va de väl inte så lustigt, haha.

Jobb som vanligt o dagen har gått undan.
Träningsvärken har kommit smygandes.
O slutet av jobbpasset dog jag nästan.
Kändes som benen inte tillhörde kroppen längre.

Precis varit på KorDanza med lillasyster, Julia, Maja o Anna.
Min syster VET så väl att jag AVSKYR o dansa.
De är en av de värsta sakerna jag vet.
När jag hörde musiken fick jag panik inombords.
De va mycket rulla höfter o massa, o jag bara blängde på min syster.
Hon tittade tillbaka o började skratta " Malin lugn, detta är bara uppvärmning. "
Ju längre passet gick desto mer dans va de, rulla höfter, skaka rumpa, skaka bröst.
Jag va så jävla arg att jag nästan ville börja lipa, ta mina grejer o gå därifrån.
Första o sista gången, jävligt bra pass förövrigt för folk som tycker om o dansa.
Men definitivt ingenting för fröken Lilja ska gudarna veta.
Men inga mer tisdagspass, blir o köra intensivt på crosstrainern hemma istället.

Kolla klart Dr House, duscha o sen blir de sängen.
Jobb imorgon o Body Pump, lite mer min grej :)

Tjodeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback