Helgens end, söndag..... 2012-01-22

Idag har de inte hänt ett dugg, skönt det också faktiskt.
Sara o jag har käkat lite o druckit litervis med kaffe.
Kollat film o bara haft en såndär härlig chillsöndag.

"Hajar som hajar", tecknad men jag är ju som ett barn.
Suttit o gapskrattat o härmat repliker.
Donat undan all tvätt o hängt upp.
Så nu är de fint o allt här hemma.
Med nya inredningsartiklar o allt från helgens inköp.

Bilder kommer.

Nu ska jag ha lite kvalitetstid med mor min som precis kom.
Den ena avlöser den andra här hos mig och Bagge.
Ska färga hela håret ikväll med mammas hjälp.
Så nu ska jag bli svart som natten.
Dock är jag redan väääldigt mörk.
Men mörkare ska de bli.

Sara åkte hem för en stund sen.
Men den lilla tokan träffar jag i veckan igen.
För då blir de ljusparty o lite veckohäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback