....... 2012-01-03

"För mig är du en vanlig tjej som man kan lita till på 100%
Som är rolig att vara med. Lätt att umgås med
Lätt att prata med. Finns alltid tillhands.
Det är svårt att berätta hur du är, ärligt talat.
Man har full tillit till dig, och ja.. man kan prata med dig umgås med dig osv..
Hög social kompetens eller vafan man säää.
Du är ju kaxig, du har ju attityd.

Du är du. Nått speciellt. Sån är du för mig.
Vi har en speciell connection till varandra.
"




"Jag tycker du är rolig, lätt att umgås med och prata med.
Och en gång i tiden så ansåg jag även att du var en att lita på i alla väder.
Du är charmig som ingen annan och man blir avslappnad utan press att vara ngn särskild.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback