Eftersläntarbilder!.... 2012-01-27

Skrev tidigare i ett inlägg att jag skulle lägga upp bilder på mina nya små inköp från förra helgen.


Jag ska måla bordet vitt när orken finns o köpa ett par nya stolar.
Bortse från hushållspapperet så blev köksbordet jävligt nice enligt mig själv.
Ny duk o lite omflyttning av dekorationsprylar.



Köpte äntligen mina älskade ros-burkar.
Finns på ikea o jag älskar dom.
Dom är allt lite Shabby-chickiga ;)



Köksfönstret slängde jag mina andra lyktor o satte dit dessa istället.
Fick dom av Jessica för länge sen o dom har bara legat o skräpat.
Men här gör dom sig allt bra, sjukt mysigt när dom är tända.



Köpte äntligen en gammeldagsrosa filt, som jag letat.
Sen blev de o köpa lite rosa ljus o dona ihop lite på vardagsrumsbordet.
De blev inte så pjåkigt de heller, ljust fint o fräscht :)
Äntligen fått min ljusgrå matta, sooom jag längtat.



O min hallmöbel fick en ny kruka, som jag fick av Sara, tack! :)
Sen tryckte jag i en blomma där o plockade undan massa skräp.
Top notch o de är megamysigt o jag stortrivs :)



Mitt badrum är kaos, äckliga väggar o äckligt golv o tak.
Så fick bli en bild på min badrumsmöbel, som jag dona lite på.
Även badrummet blev fint trots allt de övriga som är hemskt.

Nu återstår bara att fixa iordning sovrummet, sen är lyan toppis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin stil du har!

2012-01-28 @ 00:44:46
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback