Cover-up.... 2012-01-10

Min tatuering jag gjorde för ett par månader sen va jag toknöjd med.
Men när jag sedan fick veta att allt i princip va "fel" blev jag fan tom.
Fel konturer o färgläggning o vice versa.
Så nu har jag hittat en annan tatuerare.
Som är sinnessjukt duktig o kan sin sak.
Så nu håller hon på med en cover-up.

Alltså täcker mycket av den gamla, o gör nytt o fint :)
Känns riktigt bra o jag längtar tills allt är klart.

Ska dit en fin bakgrund med, tropisk solnedgång.
Precis som jag velat ha de från första början.
Men som sagt, just nu har bara konturerna gjorda.
Nästa gång blir de färgläggning o lite mekadon :)

De sitter 2 liljor på baksidan av armen med o en kolibri fågel på axeln.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback