Bodypump.... 2012-01-23

Sovit så dåligt inatt, gråtit o haft mig, fråga mig inte varför.
Så har varit som ett lik på jobbet idag, tyst o insluten i min musik.
Sinnessjukt mycket snö har kommit också, fy så illa.
Kaos påväg hem, bilolycka o fanns inte mycket kvar av bilen.
Pffffh, snön tar bara med sig elände o halka.

Drog hem till mamma direkt efter jobbet, käkade lite.
Sen fick jag tillbaka min bil som nu pimpat sig med nya vinterdäck.
De lär ju behövas nu som sagt när snön kommit.

Därefter åkte jag hem en snabbis och bytte om.
Bodypump med lillasyster, Julia och Maja väntade.
Minns inte senast jag tog ut mig sådär mycket.
Kändes ett tag som jag höll på att dö.
Men jag körde skiten ur mig, o de känns skönt nu :)
Känner mig skitduktig nu efteråt, varenda kroppsdel skakar.
Körde skivstång o körde slut på varenda muskel i överkoppen.
Sen massa gooa övningar för låren som också är slutkörda.
Sen kondition på de, satan vad vi sprang.
Som ett gäng vettskrämda gaseller på flykt.
När passet va över kändes de som jag höll på o spy.
HELT JÄVLA TOTALLY DEAD ALLTSÅ.

Ser inte fram mot att vakna imorgon, lär ju inte kunna resa mig.
Samtidigt som träningsvärk är så hemskt så är de samtidigt så gutt.
För då vet man att man gjort bra ifrån sig :)
Allt ont har alltid med sig något gott!

Nu ska jag hoppa in i en dusch o sen krypa ner i sängen.
Jobb imorgon o så kör vi ett träningspass igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback