Älskade, underbara, efterlängtade fredag..... 2012-01-13

Denna veckan har gått sinnessjukt fort.
Men hela jag är ett kaos gällande mat- och sovrutiner.
Allt jag skulle hunnit med såsom tvätt, lite städ osv.
TOTALT fail på den, inget har jag gjort.

Varit i Kalmar i veckan o sagt hejdå till min kusin.
Hon beger sig till Göteborg där hon ska bo o jobba.
Jag avundas henne för jag skulle vilja va lite sådär med.
Även att jag sitter o kollar boende å jobb någonannastans så tar jag inte tag i de.
Sitter väl mer o drömmer mig bort o önskade de va så.
Jag har iallafall konstaterat att jag är för feg.

Hela veckan har varit fylld med äventyr, har fan inte varit hemma något.
Hemma o sovit o packat, sen begett mig till jobbet i princip.
Enkelt, enformigt men väldigt väldigt tråkigt faktiskt.

Igår tog jag en powernap, trodde jag ja! Haha fyfan.
Somnade vid 16.30 typ o vaknade vid kl 5 i morse när klockan ringde.
De va väl ganska välbehövligt, ELLER?



Sitter nu o väntar på att maten ska bli klar.
Ta en liten paus i alla mina måsten.
Tvätthögen höll mamma på o svimma över när hon såg.
"Maaaaalin !! Du är nästan värre än mig ju."

Jotack, men nu härjar jag som fan här hemma.
Torkat av överallt o röjjt undan alla julsakerna.
Sjukt skönt för velat spy på skiten sen jag satte upp de.
Dammat o fått iordning på allt precis som de ska va.
Återstår bara lite hula hula med dammsugaren o moppen.
Sen byta sängkläder o slänga ner tvätten i maskinerna.
Sen tror jag allt är TOP NOTCH i min o Bagges lya.

Bagge kom hem nyss. Allt är fint.
Maten är klar o allt är i sin ordning.
Bra fredag! Å minst sagt efterlängtad...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback