4 januari.... 2012-01-04

De där med att va hurtig o stiga upp kl 9 om mornarna är inget för mig.
Jag har försökt 3 sen i måndags men misslyckats radikalt.
Idag kom jag iallafall upp skapligt, lillasyster kom hit.

Donade med disk, fixade lite matlådor o duschade.
Å nu har jag precis avnjutit en kopp kaffe o en äggsmörgås.
Min man är hemma också, mamma måste ha smygit imorse.
Gick o letade efter Bagge, sen kom jag ut i vardagsrummet.
Där låg han så söt o sov, min lilla prins :)

Nu blir de o börja dona lite innan det är dags för jobb.
Halva veckan har redan gått, sjukt vad fort de går.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Allt bra med dig?

2012-01-10 @ 23:19:57
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback