30 januari.... 2012-01-30

Haft en kanonhelg i Växjö.
Jobbade o gymmade i fredags.
Sen bar de av till Växjö.
Besökte pappas nya butik.
Jobbade där lördagen o kvällen bjöd å kalas.
Hela släkten på pappas sida kom när syster fyllde 14.
De blev en lång o trevlig kväll med mycket härj :)

Söndagen blev de lugnt, åkte hem tidigt.
Sen blev de bodypump med lillasyster Sofie.
Idag är jag död, har träningsvärk överallt.
Men inte sån där hemsk träningsvärk.
Utan behaglig så man åtminstone kan röra sig.

Fick min nya mp3 idag + nya hörlurar.
Min andra telefon jag hade förut har jag haft som mp3.
Men den gjorde sitt förra veckan så beställde en ny direkt.

Nu ska jag fixa de sista sen bär de av till jobbet.
Grabbarna kommer svimma, ska ta med mig 7 kg godis :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback