10 januari.... 2012-01-10

Haft full rulle i livet nuförtiden, därför jag inte skrivit på ett tag.
Men kan ju sammanfatta min helg med SUPERB iallafall :)

Lediga i fredags, å va jag o märkte mig för livet.
Jag va och tatuerade mig alltså, fortsättning på min halv-sleeve.
Förlåt mamma om du läser dehär inlägget <3
Men du borde inte bli förvånad, jag är en Lilja-unge.
De va lite halvpain men de vart bra, konturer är gjorda iallafall.
Hade med mig söta lilla Jossan sen blev de en tripp på stan.
Bokade en ny tid, så ska tillbaka 10 februari, fortsättning.
Vet inte hur många sittningar jag har kvar, men längtar till den är klar.
Sinnessjukt va de där med o bli tatuerad är en superkick.

Fredagskvällen spenderade jag i Oskarshamn hos Saora.
Vi va hos Leo o fikade o kollade in hans nya lägenhet.
Annars va de en ganska lugn kväll med film o sådär.
Lördagen firade vi Charlotte som hade födelsedagsparty.
De va riktigt trevligt o har lärt känna lite nytt folk :)
De blev utgång på de, Åströms o de va proppat med folk.
Så jag tackar alla människor för en trevlig kväll.
Sov hos Saora o åkte hem söndagskvällen.
Käkade god mat o umgicks, mycket bra.

Måndagen va jag ledig, umgicks med lillasyster hela dagen.
Hon sov även hos mig, vilket inte händer allt för ofta.
Men uppskattar stunderna, även att dom är väldigt få <3

Jobbat idag, tisdag, fast känns som måndag.
Känns som de va evigheter sen jag jobbade förmiddag.
Första snön har kommit så de va otäckt att köra.
Min lilla pärla är fan inte gjord att köra i halka alltså.
Men vi kom till jobbet hela o även hem, tro de eller ej.

Dags att sova nu kanske, upp om 5.5 timme!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback