Vilken dag!!.... 2012-02-16

Jag tycker vanligtvis kvällsveckorna bara flyger fram.
O dagveckorna likaså, man hinner knappt blinka fören de är ny vecka.
Men denna vecka som är igång nu, längsta veckan i mitt LIV !!
Arbetsskorna är obekvämare än någonsin o känslan blir typ växtvärk.
Känslan av växtvärk suger för de är bad memories från när man va liten.

Jag har sovit som en gud inatt men varit trött o irriterad hela dagen.
Men när jag inte sover som jag ska då är jag glad o överpepp typ.
Jösses, vilket jädra i-landsproblem för fröken Lilja.
Är en jävla kärring på jobbet som kör materialtågen.
O hennes röst, alltså tro mig, den kan göra en döv hörende.
Även när jag sitter med mina lurar inne i öronen så känns de..
Ja hur fan ska man säga? Som om någon sänker lååångsamt.
O som om någon lagt hennes mun INUTI mitt öra o höjt den volymen istället.
Jag flippade sönder o muttlade högt hur störande jag tyckte de va.
O att de skulle va JÄVLIGT skönt om gaphalsen kunde hålla tyst typ.
Jag tror hon hörde mig, vilket inte va meningen så sätt kanske.
Även att jag önskade innerligt att jag fick säga de till henne, rätt i fejset.
Resten av kvällen som varit har jag inte hört ett ord från de där grotthålet.
Så uppenbarligen hörde hon o de är ju gutt, haha. Fan så elak jag är! :P

Kom hem från jobbet, hämtade tvätten, hängde tvätten o vek den torra.
Från att vara en levandedöd zombie till o komma hem o få energi för två.
Så ja, håller på att bädda rent i sängen, mina nya Ahlgrensbilar-påslakan :)
Fick ett i julklapp, men bad pappa fixa ett till av Malaco-gubben, har ju 2 täcken.
Å de fick jag i helgen som va å då blev jag så himla glad :)
Så de ska bli gutt sen o gå å lägga sig i rena, prassliga, nya sängkläder.



Klippa lugg? Eller inte klippa lugg?
Ja, de är frågan.
Jävligt sugen iallafall.
Får funderas på.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback