Uppdatering!.... 2012-02-01

I lördags som sagt jobbade jag hos pappa.
Han hade ju premiäröppning för sin butik, "Godismästarn".
De flöt på bra, mycket folk o väldigt uppskattat :)
Jag lärde mig kassan o lite annat smått.
Sen fick jag även ta på mig Malacodräkten, elefant.
Springa runt o svettas lite, o glasögonen immade igen.
Sen gav jag upp för de kändes som jag badade där inne.

Söndagen va de dags att åka hem som sagt.
Amanda o jag hade ingenting att göra så jag sminkade henne lite.
Hon är ju trots allt yngsta systern Lilja o har mycket att lära.
Så hon uppskattar alltid när man sminkar henne :)
Henne får vi andra Liljor hålla hårt i när hon blir äldre.
Nyss va hon nyfödd, nu är hon 14, o snart är hon väl ute o härjar på Växjös uteställen.

Men en bra helg som sagt, när man är hos min far är man aldrig sysslolös.
Så de va faktiskt ganska skönt att få komma hem i söndags, andas uuut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback