Svar på anonym kommentar.... 2012-02-15

Fick en kommentar på mitt tidigare inlägg angående alla hjärtans dag.
Jag kan börja med o skriva att ska NÅGON kommentera min blogg.
Va så vänlig o skriv ditt namn o stå för de du skriver.
Annars kan den som läser o vill kommentera ge fan i de :)

Jag har aldrig tyckt om alla hjärtans dag.
Även att jag tidigare haft pojkvän i 6 år.
Jag har alltid tyckt det har varit en dryg, överskattad dag.

Som vi diskuterat på jobbet idag.
Man älskar inte varandra mer för de är en "kärleksdag" en gång om året.
Det finns 364 andra dagar på året du kan visa dina nära o kära uppskattning.
Vilket jag anser att man borde göra lite varje dag.
Å visst, för dom som tycker om o spexa till de en speciell dag om året.
Fine, ni får göra de, rör mig inte i ryggen, varsågoda :)

---

Snökaos ännu mer, o mer kommer de inatt.
Ska bli spännande o se om man kommer till jobbet imorgon.
Sinnessjukt skönt att jag inte kör ska gudarna veta :)

Nu blir de o kolla "Top Model Sverige"-reprisen.
Sen ska jag krypa ner, upp tidigt o tvätta.

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade det varit en "bra" kommentar då? Hade du brytt dig då om den var anonym, du kanske tog åt dig lite?

2012-02-15 @ 11:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback