Svar på anonym kommentar 2.... 2012-02-15

Då kör vi svar på anonym kommentar i ytterligare ett inlägg.

"Hade det varit en "bra" kommentar då?
Hade du brytt dig då om den var anonym, du kanske tog åt dig lite?
"

- Jag ska vara ärlig. Det spelar absolut ingen roll om en kommentar är "bra" eller "dålig".
Med tanke på att jag vet att de är väldigt mycket människor som läser min blogg.
Anonyma som inte anonyma. O när någon väl skriver och är anonym.
Så skulle de ju faktiskt vara mycket trevligare att få veta vem de är.
Annars anser jag att personen/personerna i fråga inte behöver kommentera alls.
O då tänker säkert du att "Gud så nyfiken!", nä för de handlar inte om de.
Skulle någon stup i kvarten kommenterar din blogg (om du har någon).
O personen är anonym, du har ingen aning om vem de är.
Så tror jag du ljuger om du säger att du inte bryr dig.
Så sluta kommentera anonymt o träd fram.
Eller så ger du bara fan helt enkelt i att läsa min blogg :)
Så svårt va de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback