Shoopaloopa!.... 2012-02-17

Haft världens bästa dag på jobbet :)
Konstigt nog har de varit världens längsta dag även idag.
Men de har varit galet mycket konstigheter alltså.
Fel hit, fel dit, gapskratt o massa härj.
Joakim hade musik på högsta o alla betedde sig.
Sen så va de den älskade eftermiddagstorsdagspizzan.
Vi äter alltid pizza på kvällsveckorna, torsdagar.
De är fin avslutning på veckan innan helg o allt de där.

Hållt mig lugn hela veckan, lagom av allt.
Men idag, jösses, inget dextrosol i vattnet.
Men energi för hur mycket personer som helst.
Käften har gått stup i ett, jag har skrattat o härjat.
Så de va nog skönt för allas öron o få gå hem idag.

Imorgon är de fredag, produktionsfritt.
Ganska skönt faktiskt, men långtråkigt.
Eftersom vi inte kommer ha någonting att göra.
O Scanias gym målas om så jag kan inte träna heller.
Så får väl se va vi ska styra upp imorgon.
De blir Nadja o jag o lite lagom härj :)

Kvällen kommer bli nice, trevligt sällskap o god mat.
Lördag blir de Kalmar o ikea med min sockerhumla Sara.
Så de kommer bli en bra helg har jag på känn :)
Å på söndag ska jag o min kära mor packa lite.

Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback