Pyssla om sig själv lite..... 2012-02-06

Det har varit en lugn och bra måndag.
Fick träffa alla mina gos på jobbet.
Blir lika glad varje dag jag får träffa alla :)

Kom hem och donade iordning tvätten.
Jag som brukar va så duktig med de har inte tvättat på 2 veckor nu.
Men nu jädrar är allt tvättat o hänger på tork.
Doftar gutt här hemma, sköljmedel, mmm :)
Diskat o plockat lite o packat upp min väska från helgen.

Nu ska jag pyssla om mig själv lite.
Duscha o unna mig en hårinpackning.
Raka benen o måla naglarna.
Sen ska jag mysa ner mig i mina mysisar.
Jag o Bagge i sängen med en påse chips.
Som min älskade mamma snart anländer med.
Sen blir de film tills jag somnar.
Sov 2 timmar inatt o de blir man fan inte klok på.
Därför fick de bli en powernap medans maskinerna gick.
Ingen träning idag, vilket jag faktiskt tyckte va ganska skönt.


Avrundar här. Godkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback