Monday.... 2012-02-14

Varit en kalasbra dag faktiskt.
Vaknade av att solen sken o de va plusgrader ute.
Så de blev o käka frukost, duscha o sen ut på promenad.
Tvingade med min granne, sen blev de lite ärenden.
När jag kom hem donade jag lite matlådor.
Fick bli kyckling, ris o lite bea-sås :)

Jobbat idag också, gått kanoners.
Känns som jag varit borta hur länge som helst.
Blir väl så eftersom vi va lediga i fredags.
Men skönt o få träffa alla, som vanligt :)

Att få höra att de inte verkar som jag må bra.
De gör mig lite confused faktiskt.
För jag ska tala om att så bra som jag mår just nu.
Å som jag gjort ett tag, de va riktigt länge sen.
När någon frågar hur man mår o man säger "Bara bra."
Nu kan jag säga de med full sanning.
O inte bara säga att de är bra, bara för o slippa frågor.
Eller slippa förklara saker och ting.
Nu säger jag de o menar de o de gör mig så lycklig.
MOLLYMUS MÅR FINA FIRREN :) Huuuuja.
Nästan så jag vill ställa mig o skrika " JAG ÄLSKAR MITT LIV! " ;)

"Haha, gjorde spåkulan på facebook.
"Du vill ha mer kärlek och trygghet i ditt liv.
Detta året ser lovande ut.
"

Bara återstå att se om 2012 gör några underverk.
Nu blir de film hos grannen o käka lite goda mackor.
Imorgon blir de o börja packa ner tallrikar o lite fix.
Orkade inte göra de idag, va så långt till bilen ;)

Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött

2012-02-14 @ 09:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback