Lördag.... 2012-02-12

Upp tidigt, äta frukost o fixa sig för jobb.
Haft en skithärlig dag på jobbet.
Varit jättemycket kunder.
Väldigt uppskattad affär, å de är kul :)
Jag och Sandra har härjat hela dagen.
Tror de är energidrycken som gör de.
Men skrattat har vi o de har ju ingen människa dött av.
Stängde igen butiken vid 19.00 sen åkte pappa å jag hem.
Hemma väntade min önskemålsmat, tunnbrödsrullar med kyckling i.
Som man haft i ugnen med ost över med lite god sallad till.
Satt som en smäck de också sen va de dags för melodifestivalen.
Missnöjd över bidragen ikväll faktiskt, så inte kul alls att kolla.
Den enda som va någorlunda var faktiskt Ulrik Munther.
Å de verkade svenska folket också tycka, han gick direkt till final.
Just nu ligger jag i Amandas säng o lyssnar på SINNESSJUK bra musik :)
Blir o ladda ner en heeel del när jag kommer hem imorgon.
Läggs in direk på min mp3 sen kommer öronen dö av glädje på jobbet i veckan ;)
Amanda är hos sin pojkvän, pappa o hans sambo sover så jag får underhålla mig själv.
Min kväll på betapet ikväll, vinner en jävla massa vilket inte tillhör vanligheterna.
Imorgon är de söndag o de blir jobb från 12 - 15.30.
Sen bär de av hem till Mönsterås o såklart hämta hem min man.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback