Kompis, de går bra nu..... 2012-02-02

Varit i Oskarshamn nu på förmiddagen med mammas sambo.
Kollat igenom lägenheten, lite småfix sen är de kanon :)
Sen har vi varit på Kuststadens kontor o skrivit papper.
Så snart är jag Oskarshamnsbo, tjudelu :)
Sen har jag ringt EON o sagt upp mitt nuvarande eltjofräs.
Så ska teckna nytt när de närmar sig flytt :)

Dammsugat o lagat mat har jag också hunnit med på förmiddagen.
Lönar sig fan o gå upp i tid så man hinner med lite.

Nu ska jag käka lite, o byta till jobbkläder sen bär de av.
Pizzatorsdag på jobbet, o de ska bli så jädra gutt :)

Dom ringde från bemanningsenheten i Oskarshamn idag med.
Så ska på intervju o så den 24 februari :) Jag är såå glad.

Puss på er alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback